19 april 2014

Op weekend, wat neem ik mee?

Deze avond vertrek ik op weekend, samen met m'n ouders naar de Ardennen! Wat neem ik allemaal mee? Kijk je mee?


Ik begin altijd met het maken van een lijstje van wat ik moet meenemen. Maak het lijstje zeker enkele dagen op voorhand zodat je zeker niets vergeet! 
Veel kleren neem ik niet mee, het is maar voor 2 dagen, met een vers bloesje, mijn pyjama en ondergoed en kousen kom ik dus toe! 
Verder neem ik nog enkele boeken mijn iPad en zonnebril mee! 
En dit zijn alle andere producten die ik meeneem! Is dat alles? Geen douche gel of shampoo? Nee, dat klopt! Wij gaan met de mobilhome, bepaalde dingen zit dus altijd in de mobilhome! 
Verder neem ik wel nog parfum, cd's en dingen zoals zonnecrème mee.

Ik hoop dat jullie zoiets leuk vinden om te zien? Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? 
XXX celien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten