18 april 2014

Mini shoplog!

Hallo allemaal!
Gisteren ben ik samen met m'n moeder gaan shoppen naar Gent! Heel veel heb ik niet gekocht, maar wel genoeg leuke dingen om een mini shoplog te doen! 
Kijken jullie mee naar m'n aankoopjes? :)


Ik was eigenlijk enkel op zoek naar enkele leuke hoesjes voor m'n iPhone, maar vond deze niet meteen... Wel heb ik enkele leuke handtassen gescoord. 
Mijn mama zag als eerste deze tas. "Wat een leuke handtas, lijkt een beetje op de mijne" zei ze. Ik was op slag verliefd, haha! Deze tas was €29,95 en komt uit Bershka. 
Toen ik aan het wachten was op m'n mama in de Pieces zag ik deze tas staan. Normaal koop ik niet vaak handtassen in Pieces, want ik vind ze best prijzig... Maar deze was afgeprijsd! Ze stond nog €25 en kwam van €49,95! Een koopje, dus kon ik ze niet laten liggen! ;)
In de Six heb ik deze leuke oorbellen gekocht. Ze kosten €3,95 en passen perfect bij de ketting uit de H&M! De ketting kost €7,95.
Last but not least! In de kruidvat kwam ik deze lekkere Oreo koekjes tegen, voor €1,99 kon ik ze niet laten liggen!
In de Bershka heb ik dit leuke hoesje gevonden voor m'n iPhone! Deze kostte €7,99. 

Ik hoop dat jullie deze mini shoplog, die trouwens echt wel mini is, leuk vonden! 
Hebben jullie vragen of tips? Laat gerust iets achter! Ik ben blij met alle berichtjes! 
Veel liefs, Celien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten