16 mei 2014

OOTD: Pastel delight!

Hallo allemaal!
Het begint een gewoonte te worden om wekelijks een Outfit te posten. Zo ook vandaag, ik had enorm veel zin om foto's te nemen, het lukte allemaal wel niet zo goed. Maar ach, ze zijn er, en dat is het belangrijkste! Kijken jullie mee naar mijn outfit?

(Psst, klik op de foto om alles nog duidelijker te zien!)
 
Sorry dat de kwaliteit van de foto's niet zo hoog zijn. Ik neem mijn foto's altijd helemaal alleen, vandaar.
(Psst, klik op de foto om alles nog duidelijker te zien!)
 

 
Ik ben echt gek op deze outfit, normaal draag ik niet vaak een licht kleur van jeans. Maar toen ik hem zag hangen in de winkel, was ik op slag verliefd! Ik moest hem hebben! Toen ik ook nog eens toevallig dit leuke jasje zag hangen dacht ik, bingo! Past perfect samen!
De handtas vind ik er niet helemaal goed bij passen, maar het was wel de enige die me ervoor geschikt leek om te combineren bij deze outfit.
 
Jasje: Bershka/ T-shirt: H&M/ Broek: H&M/ Schoenen: Pronti/ Handtas: Pronti/ Zonnebril: H&M/ Oorbellen: I AM/ Horloge en armbandjes: Kruidvat.
 
Ik hoop dat jullie dit een leuke outfit vinden, ik ben er namelijk helemaal weg van! Zouden jullie het jasje ook zo combineren, of toch anders? Als jullie een leuke tas weten, die hierbij zou passen, laat gerust iets weten! ;)
Laat gerust ook iets anders achter, ik ben blij met alle comments! :)
Xxx Celien!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten