4 april 2014

Welkom!

Hoi allemaal en welkom op Say-Lien!
Ik ben Celien, ik ben 20 jaar en ik ben gek op bloggen. Een poos geleden heb ik een blog gehad, samen met een vriendin, maar die is stil gevallen... En aangezien het bleef kriebelen om terug te bloggen heb ik deze blog aangemaakt.
Ik vond het altijd al vrij lastig om een leuke naam te vinden. Ik ben namelijk heel gek op alles was met beauty te maken heeft, maar om daarom beauty in de naam van mijn toekomstige blog te verwerken? Neeeh, daarvan zijn er al 100 in een dozijn!
Dus kwam ik op het idee om mijn blog Say-Lien te dopen! Want als je goed gelezen hebt, heb je opgevangen dat ik Celien heet. En sommige mensen durven mijn naam wel eens uitspreken als Seejlien. Vandaar de naam Say-Lien!
Laten we verder kennis maken! :)
Ik ben 20 jaar, woon in Gent. Naast dat ik in Gent woon, werk ik ook in Gent! Ik werk namelijk in een schoenwinkel en ik doe mijn beroep met véél liefde en plezier!
Hobby's heb ik niet echt, buiten make-uppen en shoppen. Maar ik kook wel heel erg graag en hou er van om op zijn tijd een goed boek te lezen!
Ik heb twee oudere zussen en woon nog steeds bij mijn ouders. Ik ben dan ook een echt familie mensje, en naast mijn familie hecht ik ook enorm veel belang aan mijn huisdieren!

Mijn allerliefste hondje Belle!

Verder hoop ik enkele keren per week iets te plaatste op de blog, dit een drie tal keer per week. Maar beloof niets... Ik hoop dat jullie het hier naar jullie zin gaan hebben! Hebben jullie tips (Want alle tips zijn héél erg welkom...!) of vragen, laat dan maar gerust iets achter!
Veel liefs, Celien!

EN: Hello, welcome on Say-Lien. I'm a 20 year old girl who loves make-up en cooking. I also love reading some good books. I live and work in Ghent. I work in a Shoe store and I love my job with whole my hart! :)
I've got two older sister and still live with my parents. I really love my family and I also love my Pets! I hope you will enjoy this blog! :) Do you have any questions or tips? Leave a comment below!
Lots of love, Celien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten